Få den bedste support, altid -
Bare spørg vores kunder
Din helt egen IT- afdeling!
Med en driftsaftale får du adgang til vores supportteam, der sidder klar til at hjælpe, når du har behov for det. Vi sørger for, at din IT-løsning er veldokumenteret, og vi løser alle opgaver i listen som del af din driftsaftale.
Alle medarbejdere kan kontakte supporten og få hjælp i hverdagen, så IT-problemer ikke vil påvirke jeres arbejde mere end højst nødvendigt.
- Mandag - torsdag kl 08.00 til 16.00
- Fredag kl 08.00 til 15.00
- Partner adgang til MS Tenant
- Licensstyring
- Primær og sekundær supporter
- Guides til selvhjælp
- Support webDesk
- Adgang til helpdesk
- Support <15 min pr. sag*
- Rapportering
- Backupkontrol
- Fjernadgang
- Overvågning
- IT-indkøb
- Løbende statusmøder
- 24/7 support (kritiske henvendelser)
- IT-rådgivning/sparringspartner
- Modern workplace best practise
Vejledninger -
I opsætning og brug af Microsoft services
Multi Factor Authentication i Office 365
Hvordan opsætter du MFA?
Vejledning til hvordan du opsætter Multi Factor Authentication (MFA) i Office 365, og får ekstra sikkerhed.
Link til Viden og nyttige artikler
"Oneoffice's support team er super hurtige og kompetente, og hjælper fordomsfrit vores medarbejdere, når de har spørgsmål eller behov for support. 5 stjerner herfra".
Peter Sloth, Adm. Direktør Biokube A/S