Ofte stillede spørgsmål om

Microsoft 365

  • Hvilket Office 365 abonnement skal jeg bruge?

    Planlæg hvilken Office pakke du skal bruge ud fra dit behov. Og du er altid velkommen til at kontakte os og få gratis rådgivning af vores Microsoft 365 specialister om hvilken løsning der er den rigtige for dig. 

  • Kan jeg spare noget ved at købe direkte hos Microsoft?

    Nej, vi har akkurat samme priser som Microsoft. Forskellen er at du får en dansk forhandler med dansk support og service som kan hjælpe dig over på Microsoft 365. Altid venlig support, dedikeret kontaktperson for din virksomhed og mulighed for udvidet support via telefon eller fjernstyring. Køber du direkte fra Microsoft er supporten kun baseret på websupport og net–guides, og telefonsupport er kun for kritiske hændelser som er kategoriseret af Microsoft.

  • Hvordan faktureres jeg for Microsoft 365?

    Microsoft 365 faktureres enten årligt eller kvartalsvis. Prisen på Microsoft 365 kan variere om du vælger årlig betaling eller kvartalsvis betaling. Vi anbefaler kvartalsvis, da det er nemmere at justere antallet af brugere. 

  • Kan jeg få adgang til mine data fra min mobil telefon?

    Ja, Microsoft 365 er tilgængelig fra alle enheder der har netadgang som f.eks. iPhone og Android. Office pakken, OneDrive lageret og e-mail med kalender og kontakter er tilgængelige fra mobile enheder. 

  • Er det nemt at justere antallet af brugere?

    Ja, du kan til enhver tid op- eller nedjustere antallet af dine brugere. Du betaler kun for det faktiske antal. 

  • Kan jeg vælge forskellige Microsoft 365 pakker til min ansatte?

    Ja, du kan frit vælge mellem de forskellige abonnementer som vi tilbyder. Nogen kan nøjes med en e-mail mens andre skal bruge den fulde Office pakke. Men Office 365 kan tilpasses helt efter dine behov. 

  • Skal jeg have en udvidet support pakke eller kan jeg klare mig med gratis kritisk support?

    Har du selv meget kendskab til Microsoft 365 og har du interne ressourcer til at varetage Microsoft 365, så behøver du ikke mere end kritisk support som er inkluderet i alle vores pakker. Men hvis du ønsker at kunne ringe eller skrive omkring alt hjælp til dine brugere, så bør du vælge en af vores support pakker. Så kan du ringe til os, bruge vores chat eller registrere en sag om Microsoft 365, Windows eller PC problem.

    Du får ubegrænset support til en fast pris pr. bruger så der ikke kommer uforudsete regninger. 

  • Hvad betyder Fri etablering

    Når du vælger OneOffice og én af vores pakker, så sørger vi for at oprette og klargøre hele Microsoft 365 portalen til dig og din virksomhed. Det vil sige at din nye Microsoft 365 er klar til at du opretter dit mail domæne, dine brugere og grupper og tildeler dem de ønskede Microsoft 365 licenser.

  • Hvad betyder Fri flytning ?

    Når du vælger OneOffice og én af vores pakker, får du fri migrering af din e-mail. Vi sørger for at din nuværende e-mail kommer sikkert over i din nye e-mail så der ikke er noget der går tabt. Hvis du har forskellige typer af e-mail postkasser (f.eks. fælles postkasser eller delte postkasser) så finder vi også en løsning på at de kommer med over.

  • Installerer I Office pakken for mig?

    I din overgang til Microsoft 365 inkluderer vi gratis klargøring af installationspakken til dine brugere. Alle dine brugere får adgang til at hente installationen af Microsoft 365 som skal køres på de maskiner der skal have Microsoft 365 installeret. Men hvis du ønsker at vi skal klare installationen via fjern support eller rydde op efter gamle Office pakker, klarer vi også dette for et aftalt vederlag. 

  • Kan jeg installere Office pakken flere gange?

    Ja, du kan installere den 5 gange med din konto. Det betyder at du f.eks. kan installere Office pakken på din kontor PC, hjemme PC og din bærbar, og stadig have 2 licenser tilovers til andre computere. 

  • Hvad gør jeg med mine eksisterende e-mails?

    Vi hjælper dig med at kopiere eksisterende e-mail ind i Microsoft 365.

  • Kan jeg stoppe mit abonnement når jeg vil?

    Ja, det kan du. Vi har ikke noget gebyr ved opsigelse af abonnement for indeværende kvartal. Da vi har kvartalsbetaling, løber abonnementet kun til udgangen af sidst betalte kvartal. 

  • Kan jeg flytte Microsoft 365 til en anden IT-partner?

    Ja, det kan du. Det er vældig enkelt og du skal ikke flytte data igen. Det eneste du skal gøre er at ændre din Office 365 leverandør. Der er ikke nogen omkostninger eller skjulte gebyrer hvis du flytter til en anden leverandør. 

  • Er Office 365 pålidelig?

    Ja, du kan være helt tryg ved at vælge Microsoft 365. Det er en tjeneste som garanterer en oppetid på 99,9% og som har en finansieret SLA fra Microsoft. 

  • Er sikkerheden i orden med Microsoft 365?

    Ja, den er helt i top og Microsofts sikkerhedsløsninger er førende i 5 af Gartners Magic Quadrants. Du kan læse meget mere her

  • Hvad med beskyttelse af personlige oplysninger?

    Dine data tilhører dig. Og du kan læse meget mere om beskyttelsen af dine personlige data her

  • Hvad med opdateringer og nye versioner af Office 365?

    Du skal ikke betale for opdateringer og nye versioner af Office pakken. Opdateringerne er inkluderet i pakken. Nye versioner og funktioner hentes automatisk fra Microsoft.