Ofte stillede spørgsmål om Microsoft 365 Enterprise

  • Hvad er forskellene mellem Microsoft 365 og Office 365?

    Du kan betale med alle større kreditkort, og abonnementsbeløbet vises på dit kontoudtog. Du kan vælge at modtage en faktura, og afhængigt af dine valgte tjenester vil du blive faktureret månedligt eller årligt. Du modtager en mail, når din faktura er klar, og hvis du har angivet et indkøbsordrenummer, når du køber dit abonnement, bliver det nummer føjet til fakturaen.

  • Hvad er inkluderet i Microsoft 365?

    Microsoft 365 kombinerer produktivitetsapps, der er de bedste i sin klasse, med intelligente sky-tjenester, der transformerer måden, du arbejder på. Som hele verdens produktivitets-sky samler Microsoft 365 forbindelser og intelligens, der hjælper kunderne med at innovere og konkurrere mere effektivt på deres rejse mod digital transformation.

  • Er der tilgængelige gratis udrulningsressourcer?

    Microsoft FastTrack er vores kundesuccestjeneste, der er udviklet til at hjælpe dig med problemfrit og sikkert at skifte til Microsoft 365 , så du hurtigere kan levere forretningsværdi. Kunder med berettigede abonnementer på Microsoft 365 kan bruge FastTrack, uden at det koster ekstra, lige så længe deres abonnement gælder.

  • Hvordan opgraderer jeg til et andet Microsoft 365-abonnement?

    Kunder med Microsoft 365 E3-abonnementer er berettigede til at købe Microsoft 365 E5 Overholdelse og Microsoft 365 E5 Sikkerhed som tilføjelser til deres Microsoft 365 E3-abonnementer. Afhængigt af abonnementet kan kunder også kombinere deres Microsoft 365 Enterprise-abonnementer med planer og tilføjelsesprogrammer fra Azure, Dynamics 365, Enterprise Mobility + Security og Microsoft 365.

  • Kan jeg have forskellige typer Microsoft 365-planer i min virksomhed?

    Ja, din virksomhed kan bruge enhver kombination af planer, hvis du opfylder forudsætningerne. Forudsætninger varierer efter plan.

  • Hvad sker der med mine data, hvis jeg opsiger mit abonnement?

    Microsoft har en datalagringsperiode, der typisk er sat til 90 dage for de fleste abonnementer. Denne periode begynder, når abonnementet opsiges. Du kan hente dine data i denne periode, selvom dit abonnement er blevet deaktiveret.