Det gælder om at holde fokus
OneOffice er Tier1 partner hos Microsoft, hviket giver os fordele hos Microsoft, som vi kan give direkte videre til vores kunder - f.eks. direkte adgang til Microsoft support.
Vi agerer også kontakt til vores kunders underleverandører, og sørger for at der er den nødvendige fokus på vores kunders systemer fra andre leverandører.
OneOffice agerer intern IT-afdeling for vores kunder, og vi har tre kerne kompetencer, som vores kunder drager nytte af:
Vores kunder består af en 1st level support, som håndterer alle henvendelser fra vores kunder. Dette være via opkald eller vores support system.
2nd level support supplerer med mere dybtgående opgaver og projekter, som vores kunder har behov for at få løst
Vi designer, implementerer og driver systemer for vore kunder. Dette være alt fra ERP systemer, CRM systemer til portaler, print løsninger og fil løsninger. Alle systemer er drevet på den mest optimale platform, baseret på værdiskabende og sikker teknologi - inklusiv backup og disaster recovery. Ydermere drifter vi vores kunders Office 365 og Azure løsninger.
Vi yder vejledning og rådgivning til vores kunder. Dette være indenfor eksisterende systemer, nye systemer, priser og licenser. Sikkerhed og sikker brug af systemer er en stor del af vores vejledning og rådgivning til vores kunder.
Microsoft
OneOffice er Tier1 partner hos Microsoft, hviket giver os fordele hos Microsoft, som vi kan give direkte videre til vores kunder - f.eks. direkte adgang til Microsoft support.
Vi agerer også kontakt til vores kunders underleverandører, og sørger for at der er den nødvendige fokus på vores kunders systemer fra andre leverandører.