Hvorfor skal I blive kunde hos OneOffice?

Det gælder om at holde fokus

OneOffice er Tier1 partner hos Microsoft, hviket giver os fordele hos Microsoft, som vi kan give direkte videre til vores kunder - f.eks. direkte adgang til Microsoft support.

Vi agerer også kontakt til vores kunders underleverandører, og sørger for at der er den nødvendige fokus på vores kunders systemer fra andre leverandører.

OneOffice agerer intern IT-afdeling for vores kunder, og vi har tre kerne kompetencer, som vores kunder drager nytte af:

Support

Vores kunder består af en 1st level support, som håndterer alle henvendelser fra vores kunder. Dette være via opkald eller vores support system.

2nd level support supplerer med mere dybtgående opgaver og projekter, som vores kunder har behov for at få løst

Drift

Vi drifter vores kunders Microsoft 365 og Azure løsninger

 

Ydermere designer, implementerer og driver vi systemer for vores kunder, bl.a. ERP, CRM, print- og filløsninger. Alle systemer er drevet på en optimal platform, baseret på værdiskabende og sikker teknologi - inklusiv backup og disaster recovery.

Rådgivning

Vi yder vejledning og rådgivning til vores kunder.

Dette være indenfor eksisterende systemer, nye systemer, priser og licenser.

Sikkerhed og sikker brug af systemer er en stor del af vores vejledning og rådgivning til vores kunder.

 

Martin Kumini, Direktør, OneOffice

“Vores kernekompetencer er at skabe værdi for vores kunder - målt i tid og penge. Vores erfaring viser at vores kunder opnår større værdi ved at optimere brugen af systemerne samt de programmer de har til rådighed, hvormed de sparer tid”.