Microsoft Tier 1 Partner - 

Det gælder om at holde fokus!

 

Support

Vores support består af en 1st level support, som håndterer alle henvendelser fra vores kunder. Det via opkald eller vores support system.

 

2nd level support supplerer mere dybdegående opgaver og projekter, som vores kunder har behov for at få løst

Drift

Vi drifter vores kunders Microsoft 365 og Azure løsninger

 

Ydermere designer, implementerer og driver vi systemer for vores kunder, bl.a. ERP, CRM, print- og filløsninger. Alle systemer er drevet på en optimal platform, baseret på værdiskabende og sikker teknologi - inklusiv backup og disaster recovery.

Rådgivning

Vi yder vejledning og rådgivning til vores kunder indenfor sikkerhed, nye systemer, eksisterende systemer, licenser og priser.

 

Sikkerhed og sikker brug af systemer er en stor del af vores vejledning og rådgivning til vores kunder

 

Martin Kumini, Direktør, OneOffice

“Vores kernekompetencer er at skabe værdi for vores kunder - målt i tid og penge. Vores erfaring viser at vores kunder opnår større værdi ved at optimere brugen af systemerne samt de programmer de har til rådighed, hvormed de sparer tid”.

 

OneOffice er Tier1 partner hos Microsoft. Det giver os fordele hos Microsoft, som vi kan give direkte videre til vores kunder. Vi agerer også kontakt til vores kunders underleverandører, og sørger for at alt fungerer.